National Assembly of the Republic of Armenia | Official Web Page | www.parliament.amNational Assembly of the Republic of Armenia | Official Web Page | www.parliament.am
HOME | MAIL | SITEMAP
Armenian Russian English French
Արխիվ
27.04.2024

Երկ Երք Չրք Հնգ Ուր Շբթ Կիր
01 02 03 04 05 06 07
08 09 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
 
06.04.2021
Անդրադարձ կատարվեց հեռավար կրթության հարթակում արձանագրված խնդիրներին
1 / 19

ՀՀ ԱԺ մարդու իրավունքների պաշտպանության եւ հանրային հարցերի մշտական հանձնաժողովը ապրիլի 6-ին նախաձեռնել էր  աշխատանքային քննարկում՝ կորոնավիրուսային համավարակի պայմաններում «Հեռավար կրթության հոգեբանական ազդեցությունը կրտսեր տարիքի դպրոցականների, նրանց ծնողների եւ ուսուցիչների վրա» թեմայով: Քննարկմանը մասնակցեցին հասարակական կազմակերպությունների ներկայացուցիչներ, կրթության եւ այլ ոլորտների փորձագետներ, հոգեբաններ, մարդու իրավունքների պաշտպանությամբ զբաղվող մասնագետներ:

Հանձնաժողովի նախագահի տեղակալ Անի Սամսոնյանը նշեց, որ բազմաթիվ առաջարկներ են ստացել աշակերտների ծնողներից եւ ուսուցիչներից՝ քննարկելու համար հեռավար կրթությանը վերաբերող հարցերը: Համավարակի ընթացքում արդյունավետ չէր քննարկել գործընթացը,  քանի որ այն կատարման փուլում էր, նշեց Անի Սամսոնյանը՝ հավելելով, որ դեռեւս շարունակվում է համավարակը, եւ  կարող են լինել իրավիճակներ, երբ կարիք լինի վերստին անցնելու հեռավար ուսուցման: «Կարիք կա քննարկելու նաեւ արձանագրված խնդիրները, մարտահրավերները եւ գտնել դրանց լուծումները»,-եզրափակեց  նա:

«Մանկական զարգացման հիմնադրամի» տնօրեն Լուսինե Սիմոնյանը եւ ծրագրի համակարգող Արմենուհի Բուրմանյանը  տեղեկացրին, որ Ասիական զարգացման բանկի ֆինանսավորմամբ իրականացվել է ծրագիր՝ «Քաղաքացիական հասարակության աջակցությունը պետությանը՝ հեռավար կրթության գործընթացներում» խորագրով, որին մասնակցել են փորձագետներ, հոգեբաններ եւ այլ մասնագետներ: Ծրագրի նպատակն է եղել ուսումնասիրել  ճգնաժամային իրավիճակում  հեռավար կրթության խնդիրները եւ աջակցել պետությանը: Հետազոտությանը, որն անցկացվել է օգոստոս-սեպտեմբեր ամիսներին, մասնակցել են տարրական դասարանների ուսուցիչներ, աշակերտներ, հոգեբաններ եւ  ծնողներ: Նրանք իրենց կարծիքներն են հայտնել մարտ-մայիս ամիսներին իրականացված հեռավար կրթության  վերաբերյալ: Հարցաշարին պատասխանել է   366 ուսուցիչ  հանրապետության բոլոր մարզերից: Այսպես, հեռավար կրթության իրականացման ընթացքում արձանագրվել են որոշակի խնդիրներ: Բազմաթիվ ուսուցիչներ, աշակերտներ եւ ծնողներ նշել են, որ հեռավար կրթության իրականացման ընթացքում իրենք բախվել են տարատեսակ խնդիրների, նաեւ ապրել հոգեբանական, սթրեսային  եւ տագնապային պահեր: Ուսուցիչների մեծ մասն ավելի շատ ժամանակ է հատկացրել դասերի անցկացման, առաջադրանքների ստուգման վրա:  Երեխաների մի մասը եղել է պասիվ, նրանք հաճախ բացակայել են դասերից:  Խնդրահարույց են եղել ինտերնետ կապի, թվային սարքերի բացակայությունը կամ  անորակությունը: Ըստ Արմենուհի Բուրմանյանի՝ տարրական դպրոցների  ուսուցիչների 63 տոկոսն անարդյունավետ է գնահատել առցանց կրթության որակը, արդյունավետ՝ 18 տոկոսը:

ՀՀ կրթության տեսչական մարմնի ղեկավար Ալեքսանդր Շագաֆյանի տեղեկացմամբ՝ համավարակի ընթացքում առցանց կրթություն է ստացել աշակերտների  մոտ 80 տոկոսը,  մնացած մասը չի մասնակցել դասերին, քանի որ չեն ունեցել կամ ինտերնետ, կամ համապատասխան սարքավորումներ:

«Առցանց կրթության իրականացման հարցում խնդիր է եղել դասավանդման  մեթոդաբանությունը, քանի որ ուսուցիչների մեծ մասը ոչ ստանդարտ իրավիճակում շարունակել է դասը վարել առկա դասավանդման մեթոդներով»,-պարզաբանեց  Ալեքսանդր Շագաֆյանը: 2021 թվականի գործունեության ծրագրի շրջանակներում Կրթության տեսչական մարմինը մաթեմատիկա առարկայի յուրացման ուսումնասիրություն է իրականացնում՝ հասկանալու 2018-2019թթ եւ 2019-2020թթ ուսումնական տարիների չափորոշիչների պահանջների յուրացման մակարդակը:

Այս պահի դրությամբ 11 ուսումնական հաստատությունների տվյալ է մշակված, գրավոր աշխատանքին մասնակցել է 500-ից ավելի սովորող, որի արդյունքում միջին մակարդակը 4,2 միավոր է: Մինչդեռ, այդ սովորողներից 50-ից ավելին 11-րդ դասարանցիներ են, որոնցից 62% անբավարար է ստացել:

Միաժամանակ այս պահի դրությամբ 2018-2019թթ. եւ 2019-2020թթ. ուսումնական տարիների իրականացված մնացորդային գիտելիքների համեմատումից երեւում է, որ 2019-2020 թվականների ցուցանիշներն ավելի վատն են: 

Քննարկման մասնակիցները կարեւորեցին ուսուցիչների վերապատրաստումն ու դասավանդման մեթոդաբանության փոփոխումը առցանց եղանակով դասավանդելու  պարագայում:

ՄԻՊ ներկայացուցիչ Մարինե Ավագյանն էլ  տեղեկացրեց, որ հեռավար կրթության գործընթացի նկատմամբ Մարդու իրավունքների պաշտպանը  ողջ տարվա ընթացքում իրականացրել է մշտադիտարկում, արձանագրել որոշ խնդիրներ: Ստեղծված իրավիճակում պետությունը  պատշաճ կերպով պատրաստ չի եղել հեռավար կրթություն իրականացնելուն, ավելին՝ սկզբական շրջանում իրավիճակը քաոսային է եղել: Անպատրաստ են եղել եւ՛ կրթական հաստատությունները, եւ՛ ծնողները: Գրասենյակն իր հերթին փորձել է աջակցել, որ որեւէ երեխա չզրկվի կրթություն ստանալու իրավունքից:  Խնդիրն արդիական է եղել ողջ տարվա ընթացքում: Առկա է եղել  իրազեկման պակաս:  Որոշ աշակերտներ  չեն կարողացել մասնակցել դասերին, քանի որ  չեն ունեցել թվային սարքավորումներ, շատերը չեն ստացել կրթություն՝ ունենալով կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք:

Դրական գնահատելով ծավալված մասնագիտական քննարկումը՝ Անի Սամսոնյանը պատրաստակամություն հայտնեց համագործակցելու ոլորտի մասնագետների հետ եւ աջակցել օրենսդրական նախաձեռնություններով: 


27.04.2024
Հայաստան էր այցելել Ֆրանսիայի Սենատի Ֆրանսիա-Հայաստան բարեկամական խմբի պատվիրակությունը
Հայաստանում էր Ֆրանսիայի Սենատի Ֆրանսիա-Հայաստան բարեկամական խմբի ղեկավարի գլխավորած պատվիրակությունը: Հյուրերն այցելել են Ծիծեռնակաբերդի հուշահամալիր, ԱԺ նախագահ Ալեն Սիմոնյանի հետ քննարկել են Հարավային Կովկասում անվտանգային իրավիճակն ու արդյունավետ փոխհամագործակցության հարցեր: Մանրամասները՝ տեսանյ...



ԱԺ Նախագահ  |  Պատգամավորներ|  ԱԺ խորհուրդ  |  Հանձնաժողովներ  |  Խմբակցություններ  |  Աշխատակազմ
Օրենսդրություն  |   Նախագծեր  |  Նիստեր  |   Լուրեր  |  Արտաքին հարաբերություններ   |  Գրադարան  |  Ընտրողների հետ կապեր  |  Հղումներ  |  RSS
|   azdararir.am